3×3 diéta

3×3 DIÉTA


A kúra lényege 
szerint naponta háromszor kell enni. Reggel, délben és este. Az esti étkezés nem tolódhat 5 óra utánra. A reggeli csakis gyümölcsöt tartalmazhat. Ebédre fogyaszt­ható hús salátával,
nyers zöld­séggel és minimális szénhid­ráttal, este viszont csakis főtt, sütőzacskóban sült vagy párolt zöldségek kerülhetnek a tányér­ra,
igaz, azokból 3 féle. A reg­geli gyümölcsfogyasztás lénye­ge, hogy beindítsa az emész­tést, elindítsa a méregtelenítési folyamatokat, ráadásul a vízhajtó hatás sem elhanyagolható.

napos halkúrával -2 kg fogyás érhető el, emellett a hal az omega 3zsírsavnak köszönhetően nagyon jót tesz a testnek, a bőrnek, a hajnak. 

Estetanácsosabb feldolgozva fogyasztani a zöldségféléket, mert így könnyebben emészt­hetők, a meleg étel pedig job­ban laktat. Használjunk bátran erőteljes, csípős fűszereket, hiszen ezek csak tovább ser­kentik az emésztést, segítik a zsírégetési folyamatokat. A napi egyszeri, minimális szén­hidrát lehet barna rizs, amely azért jó, mert az egyik legjobb vértisztító. Vagy lehet egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, esetleg egy szelet extrudált kenyér.

Mintaétrend 1 napra

Reggeli:
Legalább 3 féle lédús gyümölcs. Ebéd:
Egy szelet csirke­vagy pulykamellfiié gril­lezve vagy roston sütve, fél csésze barna rizs, nagy adag friss saláta legalább 3 féle zöldségből. 

Vacsora:
3 féle párolt zöldség olívaolajos vagy joghurtos öntettel.

Elérhető eredmény:

-3 KG

__________________________________

Hozzászólás a Facebookon